Sabtu, 1 November 2008

Stoke ke Stroke!


Malam ni xde live. Sound awal-awal, so get ready nak on streaming pukul 10.30 yer kawan-kawan. Game malam ni lebih kepada bounce back, balas dendam kena menganjing dan macam-macam lagi dan aku fasis kena menang malam ni!

Link-link dari SkySports, Daily Mail, Fantasy dan macam-macam lagi aku dapat dari sorang kawan aku yang fan Liverfool pasal seri hari tu. Eksyen lak fan Liver sorang ni, sebelum ni biasa la MU dengan Chelsea...huhhh. "Nanti Liver akan revenge untuk Arsenal", cam sial jer bunyi nya. Nasib la aku ni bijak mengawal keadaan. "Arsenal pun akan revenge untuk Liver sebab seri dengan Stoke, kesian sampai xdapat gol..hahahahaha".

Ok abaikan pasal tu. Aku harap game malam ni back 4 yang aku idam-idamkan menjadi. Aku harap Wenger akan menggunakan khidmat Djourou dan Toure di center manakala Clichy dan Sagna akan mengapit dorang. Dengan formasi back 4 sebgini, aku rasa pertahanan Arsenal nampak mantap di segenap sudut.

Dah reveil dalam Arsenal.com yang Eboue dan Gallas xdapat main, betul ke x Gallas tu alami hamstring aku xpasti. Lantak la. Aku dah malas nak fikir formasi Wenger yang semakin hari semakin jelik dan pelik. Hanya satu, menang jer yang aku nak!

So dari game lawan Spurs nampak satu team cam xngam, aku haram game lawan Stoke kali ni Arsenal akan stroke kan semua pemain Stoke. Jaga sikit throw in Delap tu, gampang sikit, cam Adrian Jurad Chamrong, menyampah aku. Buka website ni then pilih la link streaming kegemaran korang yaa..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalah lagi? bila nak menang?


zairi (pembetulan, bukan fan Liverpool)

Hafez Rachwan berkata...

ooo silap taip..hehe