Sabtu, 22 November 2008

Manchester City vs Arsenal Preview


Ehmm..sori, silap facts, sebenarnya pertemuan menentang Man City nanti RvP boleh beraksi. 3 game suspend selepas MU, Wigan dan Aston Villa, so game lawan Man City dia bakal beraksi kembali setelah menjaringkan dua gol sewaktu menentang Sweden bersama-sama Belanda.

Injury list masih lagi sama, so Arsenal akan kehilangan Eduardo, Rosicky, Sagna, Toure, Eboue dan Walcott. Berita injury lain tiada, nak kata tempang, agak la. Fabregas pula kena suspend setelah memungut 5 kad kuning. So next game dia vs Chelsea.

Berita hangat mengenai Arsenal sudah pasti sekarang mengenai kebocoran maklumat dalaman oleh Gallas. Puncanya adalah disebabkan seorang pemain yang dikatakan primadona, sombong dan cepat naik angin, hintnya 6 tahun lebih muda daripada Gallas. Aku xnak predict siapa-siapa tapi aku rasa perkara ini agak terbuka, mungkin ada pro dan kontra tindakan Gallas ini.

Sepatutnya hal dalaman pasukan tidak boleh dikeluarkan sesuka hati ke media tapi aku merasakan mungkin ada reason disebaliknya. Mungkin Gallas dah xtahan dengan kerenah pemain ini sebabnya aduan yang dilakukan oleh seorang pemain kepadanya mengenai sikap pemain ini. Bila ditegur dapat makian percuma, so aku rasa ini alternatif bagi Gallas.

Mungkinkah Gallas akan dilucutkan arm band? Aku xpasti. Yang aku pasti dia akan beraksi menentang Man City nanti. So nantikan bagaimana tindakkan Wenger. Dan aku juga mungkin xdapat nak aktif sangat update blog disebabkan cuti. Balik kampung, internet xde, nak g CC aku malas...hehe. So aku cuba la untuk rajin-rajinkan diri update sikit-sikit.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Akhirnya Gallas tidak menjadi kapten lagi..
kandidat yang paling besar ialah almunia..
untuk 1 minggu sampai ke CL pun nama Gallas tidak tersenarai dalam squad..
orang yang di peributkan adalah RVP..
masa bergaduh RVP ngan Walcot masa rehat lepas 1st half
gallas cuba melerai..
tapi RVP tolak dia dengan kuat

Tanpa Nama berkata...

risaunya aku nie..
cam ne nak maintain game kat BPL..
dah lah hari hari kena kutuk..
tapi..
tak boleh buat apa pun..
aku fans die hard kat Gunners..
walau Gunners tengah longlai pun
GUNNERS GUA CAYA SAMA LU..

Tanpa Nama berkata...

Walau kalah ngan Man C
saya tetap yakin..
derby ahad ini di stamford bridge..
kita bantai mereka di kampung mereka sendiri..
meriam dah kita letak kat tempat mereka..
Go..go..go..go Gunners..
our spirit with u..

ban kapten akan di pegang oleh cesc mulai dari vs dynamo kyev..
(sumber dari news paper)

Hafez Rachwan berkata...

thanks qsheira sbb still masuk blog xseberapa ni..
malas nk update time cuti2 ni..
sbb nya xbest duk cc..haha
yup2..1st arm band cesc dh menang..
so nxt game vs chelsea..
ak yakin menang!

Hafez Rachwan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.