Rabu, 5 November 2008

Kalah tu bukan jenayah!


Dah-dah, sampai bila nak berkabong. Jom kencangkan balik adrenalin korang melayan nafsu Gunners awal pagi nanti. Dah lepas dah, jadikan pengajaran la game di Britannia tu. Awal pagi nanti kedatangan Fenerbahce dilayan dengan muka bengkek oleh Gunners tapi muka nerd...yaa, muka nerd budak-budak.

Aku rasa beberapa pemain yang keletihan akan direhatkan bagi memberikan tenaga yang maksima untuk bertemu MU hujung minggu nanti dan kelibat pemain-pemain muda mungkin dipertaruhkan Wenger kali ni. Bagi aku, adalah lebih molek merehatkan Clichy dan Fabregas bagi game malam ni. Bagi laluan pemain muda buktikan kemampuan mereka.

Tak gila pun kalau gantikan Ramsey dengan Fabregas di center manakala Clichy digantikan dengan Gibbs. Aku rate both player muda ni memang superb. Ramsey yang corak permainannya seakan-akan Fabregas, manakala solid dan tenaga Gibbs lebih baik dari Traore dan pengganti terbaik bagi Clichy.

Rotation? Terkejut aku Wenger cakap nak bikin rotation. Abis tu xreti-reti ke nak simpan Silvestre, bagi Djourou yang segar bugar tu menggantikan tempat Silvestre. Tolong la, aku nak tengok gandingan Toure dan Djourou.

Macamana lak dengan striker? Aku rasa adalah lebih baik menggunakan Carlos Alberto Vela dari v.Persie malam ni untuk bergandingan dengan Bendtner. Memandangkan Adebayor dan v.Persie xdapat main lawan MU, so mari usha-usha tahap finishing Vela malam ni. Kan bagus bikin preparation awal, lagi pun, aksi di dalam liga juara-juara bukannya fizikal macam EPL.

Malam ni ada live kat Astro, channel apa aku xcheck sebab aku nak layan streaming jer. Nanti around kul 2 lebih aku kasik link dari Myp2p untuk sapa-sapa nak layan streaming. Adios, selamat berjaya. Menang malam ni, kompem layak round 16!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jangan kecewa bro wan..
draw lebih baik dari kalah..
moga sabtu ini kita boleh buat setan merah tua hangus dengan meriam kita....

VIVA THE GUNNERS..
ONCE GUNNERS..FOREVER GUNNERS..

Hafez Rachwan berkata...

xkecewa sgt la game smlm..
kecewa sbb volkan demirel tu byk lak save nyer..
mgkn bdk2 gunners lain geram la, seri-kalah-seri lagi..
line up semalam dh baik, permainan pn dh menarik cuma finishing xmenjadi..
xpe, jadi2kan la finishing waktu lwn mu nanti..
lgpn wenger tgh testing player tu b4 lwn mu..