Selasa, 15 Julai 2008

Barry ke Arsenal, Hoyte ke Villa???

Macam tak percaya jer pasal ni. Aku mula-mula melenting gak dengan Martin O'Neill pasal rumours Gareth Barry, last-last aku percaya gak. Aku dah anggap sampah jer pasal ni.

Info yang aku dapat dari Sky Sports yang merujuk kepada perbualan antara Pat Rice dan O'Neill seakan-akan kembali membuatkan aku yakin Barry akan ke Emirates.

Setelah kehilangan Flamini dan kemungkinan besar Gilberto ke Panathinaikos, Wenger semakin terdesak untuk mencari pasangan terbaik bagi Fabregas.

Tonggak utama Aston Villa dan pemain skuad senior England ini pada mulanya dikaitkan dengan Liverpool tetapi Benitez yang kekurangan dana terpaksa melupakan hasratnya.

Mungkin bual bicara antara Pat Rice dan O'Neill akan membuatkan anda semua semakin selesa untuk memikirkan kejayaan Arsenal lebih besar di musim hadapan dengan bantuan pengalaman juga kemahiran Barry.


"Myself and Steve Walford both know Arsene Wenger's assistant Pat Rice," O'Neill told The Sun.

"He phoned Steve to ask how the Liverpool thing had gone and said that they might show an interest.

"At the end of the conversation Arsenal said 'that's fine' and that they'll let us know. That is exactly what happened.


Antara desas-desus lain adalah mungkin pertukaran pemain akan berlaku diantara Justin Hoyte dan Barry, serta jangkaan nilai bidaan sekitar 20 juta.


Adakah pemain muda ini akan berada dalam kesebelasan utama Aston Villa sekiranya pertukaran ini berlaku? Kita nantikan bersama...




Tiada ulasan: