Jumaat, 27 Februari 2009

Eksklusif : Luahan hati Kolou!

Mungkin terlalu awal untuk berbicarakan mengenai perpindahan di musim panas nanti tetapi dengan desas-desus beberapa pemain yang dikatakan agak besar populariti bakal ditambah ke dalam skuad Arsenal setelah tamat musim ini.

Yaya Toure antara calon paling disebut-sebut bakal berhijrah daripada Nou Camp ke Utara London untuk direkrutkan di bawah rejim Wenger bersama-sama abangnya, Kolo, wah-wah, dengar rejim dengan rekrut macam nak perang jer...haha. Mungkin juga dengan posisinya di Barca kurang stabil menyebabkannya mencari option lebih baik.


Tapi melalui luahan hati Solomon Kolou mengenai keinginannya bersama Arsenal mengimbau kembali transfer musim panas yang lepas setelah Wenger cuba memancing Scolari untuk mendapatkan Kolou tapi gagal tetapi dengan larinya Scolari dari Chelsea dan hasrat Kolou beraksi bersama-sama Adebayor, Toure dan Eboue mungkin suatu hint darinya.

Berikut antara interviewnya bersama Setanta.com:

"Setiap pemain kat dunia ni memang kepingin nak bermain di bawah kendalian Arsene Wenger. Gua masih ada kontrak bersama Chelsea tapi sudah tentu kengkawan sebenua gua yang beraksi bersama Arsenal; Toure, Eboue dan Adebayor, menunjukkan pencapaian mengagumkan di Arsenal dan menonton aksi permainan cantik mereka buatkan aku teruja. Abis season ni aku pikir la nak decide camner"

Mungkinkah Kolou bakal menjadi pemain ketiga dari Chelsea yang akan Wenger sebat waktu nyawa-nyawa ikan dateline setelah berjaya mendapatkan Gallas dan Diarra? Sekiranya Kolou bersama Arsenal musim depan, siapakah penyerang bakal keluar daripada Emirates summer nanti?

Jika Eduardo, Walcott, van Persie, Vela, Arshavin, Bendtner dan Adebayor akan kekal selepas summer nanti, aku rasa tiada ruang untuk Kolou bersama Arsenal melainkan Arsenal kehilangan salah seorang daripada 7 penyerang ini dan faham sangat aku, korang nak Bendtner tak pun Adebayor keluar kan..hahahaha siot jer!

Fred54 Highlights Update:

EPL : Arsenal vs Sunderland [Mediafire]

UCL : Arsenal vs AS Roma

First Half : [Rapidshare] , [Mediafire]
Second Half : [Rapidshare] , [Mediafire]

2 ulasan:

Gunners & Roses berkata...

hahaha pintu dah dibuka dengan karpet hitam bagi adebayor dan bendi.. tapi tak de pulak karpet merah unuk sailormoon, aku tak ingin die masuk arsenal

Hafez Rachwan berkata...

hahaha..
aku pn xde minat dia, baik sebat eto'o lg dr dia ni, eto'o dh xnk men dgn barca dh, sampai season ni jek, fabregas pn nk eto'o jd front man arsenal..