Rabu, 4 Februari 2009

Now I'm GUNNERS!



8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gooners ke gonners???

sekarang dia gunners mah..

Tanpa Nama berkata...

ada gangguan sedikit pasal transfer arshavin..
astonvilla menuntut pada FA
untuk menyiasat transfer arshavin ke emirates..
astonvilla mendakwa..
proses nya melebihi waktu yang di tetap kan dan sedikit menyalahi peraturan Fa england..

astonvilla takut arsenal pintas kedudukan no.4

astonvilla bangang..
dia tak tau ke kalau arsenal angkat juara BPL tahun nie..
:) wa kakakakaka

Hafez Rachwan berkata...

oppss..tangan silap taip, xtengok betol2..thanks!

ala, fa sendiri yg bg kelonggaran wat transfer lambat sbb whether, bodoh la villa ni..

Tanpa Nama berkata...

conform..
arshavin akan di turunkan ahad vs toteham..
moga dia menjadi dan bersinar seperti perjuangan nya untuk joint arsenal..
bro wan..
prediksi vs toteham????
Qsheira prediction..
Tth hotspur 1
Arsenal 3

Tanpa Nama berkata...

Bro wan..
ada author blog peminat chelsky offer kat aku jadi co-author arsenal dalam blog dia..
tapi aku tak pandai sangat internet/komputer nie..
setakat paham cam tu je..
engkau nak ke jadi co author arsenal dalam blog dia???
www.kbsoccernet.com
author Mr. Ir. Hydir

Hafez Rachwan berkata...

klu dia main best la, aku dh xsabar beb!
aku predict arsenal mng 2-0..hehe

ooo join jer lah beb!
aku xdpt la, aku nyer blog pn terhegeh2 nk update, aku rasa bln 3 ni aku semakin busy dgn final projek..

Tanpa Nama berkata...

0-2
tak leh bro wan..
aku bagi 1-3..
bab defend arsenal belum solid..
tak konsisten.. kadang power.. kadang buat silap..

pasal co author tu..
tak leh nak joint..
bab aku layan net cafe net..

maklum lar.. orang susah tak de komputer kat rumah..

tengok cam ne je lar nanti..

yang penting derby ahad nie..
nasri 1 bijik, adebayor 1 bijik, 1 lagi dah jelas lar.. RVP

Hafez Rachwan berkata...

kau tukar prediction la, 2-1..hehe