Rabu, 29 Oktober 2008

Spurds oh Spurds


Malam ni kena menang gak, xde accuse nyer. Semua dah sehat kecuali yang long injury jer (Rosicky dan Eduardo). Mungkin malam ni ada lagi rombakan dimana ke semua posisi akan berubah. Dan aku juga yakin formasi yang bakal digunakan malam ni adalah yang terbaik sehingga setakat ini.

Spurs yang baru jer menang di bawah pengurus baru iaitu Harry Redknapp sudah pasti ingin menewaskan Arsenal tetapi dengan 10 gol dalam 3 aksi terakhir dan ke semua pemain yang injurd kembali dalam pasukan, nampak gayanya xdapat la.

Aku memang tunggu aksi melawan Spurs ni sejak dorang bantai geng-geng Carling Cup 5-1 di White Hart Lane. Boleh la bantai budak reserve, meh abang-abang dorang kenjan balik. Kalau 1st team jangan harap la nak menang. Budak-budak boleh la, kalau geng-geng senior ni, jangan harap la.

Di bahagian pertahanan malam ni kemungkinan besar Toure dan Sagna kembali ke posisi asal mereka. Bahagian midfield sukar sikit nak agak posisi ni tapi aku jangkakan Diaby akan berpasangan dengan Fabregas manakala Walcott dan Eboue akan berada di flank kanan dan kiri.

Aksi malam ni mungkin menyaksikan Nasri start dari bench lak, manakala Adebayor yang sebelum ni di bench akan kembali berpasangan dengan van Persie. Dengan formasi sebegini aku rasa ia mampu mengimbangi keseluruhan posisi bagi menentang Spurs.

So malam ni ada live kat Astro tapi aku xrasa korang dapat tengok kat mapley sebab game clash dengan MU. So aku rasa better layan streaming jer malam ni. Aku bagi website (kat sini boleh gak rembat highlight..hehe) ni, korang amik la link streaming nyer kalau nak layan kat internet. Pastikan korang dah install TVU dan Sopcast serta dah register kat MyP2P.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Berkecai hati aku masa layari laman web Arsenal..
4-2 pada menit 89
hancur dengan hanya masa tak sampai 5 menit..
ini bab gallas nie..
isap rokok kuat sangat..
wan..
kau selalu lepak mana time arsenal lawan Man U ??

Hafez Rachwan berkata...

ak rasabkn slh gallas la,
dia main superb game..
yg ak nmpk byk salah pd defensive midfielder dan silvestre..
antara denilson, song dan silvestre,
dorg kasik byk space utk player spurs shot dr jauh..

ak rasa arsenal lwn mu nanti ak mgkn ke kl..
ada hal..
nk lepak skali ke?
ak try ajak kwn ke satu port..
ko cuba la cr port yg senang nk pegi..
ak bkn tau sgt area2 kl ni..hehehe