Sabtu, 25 Oktober 2008

Gallas Merokok???


Aku ada baca dalam website Arsenal.com pasal ada staf report kat Wenger yang skipper ni merokok. Haihhh baru balik kelab malam yer pakcik? Tu la, awal musim dah janji nak kembalikan good attitude, ni ko merokok lak. Apa nak jadi ni? Camne nak manage budak-budak lain?

Patut la pancit semacam jer dia tu. Isap rokok senyap-senyap. Melenting Wenger lepas ni! Dalam website xde gambar tapi aku dapat gambar tu dari Sport/Mail Online. Entahlah,pandai-andai la nak ubah diri sebelum armband ko tu sampai kat lengan Kolo Toure.

4 ulasan:

ArSeNaL SUSAH MATI berkata...

ape nk jd gallas nih..haha..tension ler tuh..hahaha..ler..ingt lg ko wan..otak ko ni cpt pickup ler...oo...yela..student,mmg hjung2 sibuk jer..aku pon blaja gak..tp dh lma abis..tgh tnggu smbung lg...xdpt news lg pon..hampeh la..aku dh serabut nih..ahhaha..emm..zuhairy??member skola asrama aku dlu rmai fan arsenal..skang dh bwa haluan masing2...rmai gak..zuhairy cm aku knl..dlu dia blaja ktna??kot ler kn..bkn sorg nma cm 2..

Hafez Rachwan berkata...

gallas ckp tu stick chewing gum..ntah la, mgkn juga. zuhairy tu klu xsilap ak dia study kt utm..klu xsilap la..

ArSeNaL SUSAH MATI berkata...

yake..boleh jd kot..em.,.aku rsa zuhairy yg ko mksudkn 2 aku xknl la...bdak u tu...member aku xblaja dh rsanya...

Hafez Rachwan berkata...

ooo..ok2
nanti klu dia cuti, ko free,
boley la kita jumpa skali..