Selasa, 14 Oktober 2008

Fab ke Barca?!?! Affelay???



Aku mulakan dengan desas-desus yang mengenai masa depan Fabregas. Masa depan? Macam kelakor pulak. Pemain Arsenal yang berpangkalan di Utara London sana tu mana pernah gelap masa depan! Yang semakin gelap bila keluar dari Arsenal jer, sebagai contoh Vieira, Henry dan terbaru si Hleb.

Jujurnya memang aku minat dengan aksi Hleb dan peribadi dia di Arsenal yang nampak pendiam tapi sekarang aku mula menyampah dengannya. Apahal ko nak hasut Fabregas ke Barca?
Biarlah dia decide sendiri dan aku juga faham Fabregas teringin nak balik kampung beraksi dengan kelab pro pertama dia tapi jangan mempengaruhi minda dia!

H
leb cakap dia gembira di Barca? Lagi kelakor... Mana ada player pro yang gembira kalau duduk di bench? Amik ko, rasakan.

Dari baca cerita mengenai hati busuk orang yang tak hargai pasukan dan individu yang naikkannya, baik aku bagi info yang lebih menarik.

Korang ada perasan Ibrahim Affelay sewaktu EURO 08 di Austria/Swiss? Dia merupakan rumour terbaru Arsenal dan dijangkakan akan sign dengan Arsenal pada Januari ni atau musim panas ni.

Bagus juga, dia ni hebat dalam long range dan masih muda
lagi (22). So ada kemungkinan la, nak cakap deal yang pasti, aku tak tahu, bergantung kepada situasi si RoSICKy tu camne...

Tiada ulasan: