Khamis, 6 Ogos 2009

Thomas Rosicky cedera lagi.

Rocky 7 cedera hamstring lagi semasa menjalani latihan bersama squad The Gunners. Kali ini kemungkinan 6minggu Rocky 7 tak dapat menyarung jersey no. 7 nya.
ini akan menambah masaalah pada Arsene Wenger yang juga akan kehilangan khidmat Samir nasri selama 3 minggu.

P. Vieira mungkin akan kecewa setelah mendengar kenyataan Arsene Wenger yang tidak mau membeli pemain TUA walau Wenger terdesak untuk membeli Defendsif Midfield yang baru. Terbaru Arsene menyatakan yang dia yakin akan kekuatan squad mudanya untuk mencabar kedudukan big 4 di BPL walau pun kehadiran Man. C dengan kekuatan wang dari pak Arab sheikh Mansoor dan juga Aston Villa yang musim lepas nyaris mengecewakan Arsenal.

phillipe Senderos masih The Gunners, Arsene Wenger menegaskan bahwa Everton memang serius dalam bidaan nya untuk mendapat khidmat CB Arsenal ini, tapi The Prof. menyatakan bahwa senderos masih berstatus The Gunners.

Eboue yang mungkin blah belum juga mendapat pinangan rasmi dari Fiorentina, terbaru Atletico Madrid berminat untuk membeli Midfield serba boleh ini, tapi belum juga ada kenyataan rasmi dari kedua club bersangkutan.

Satu Berita SAMPAH.
AC Milan ingat dengan 35jt Euro dapat membujuk Arsenal untuk melepaskan Cesc Fabregas. Milan juga menawarkan 4jt Pounds / musim untuk khidmat Kapten Arsenal ini.
Arsene Wenger memberikan persentij untuk Cesc meninggalkan Arsenal adalah 0%.
Nak Cesc Fabregas -> Milan???!!! tunggu Fabregas berusia 29thn ( sekitar 7 tahun lagi ye...)

P/s : Qsheira yakin akan The Prof.
tanpa kelibat pemain baru, Arsenal akan merentasi segala cabaran musim 09/10.
kuatkan semangat The Gunners BOLEH
:)hue hehehehee

Tiada ulasan: