Selasa, 4 Ogos 2009

Senderos sertai Everton.

Phillipe Senderos yang baru saja balik ke emirates, hari ini resmi bergabung Everton dengan nilai yang tidak di dedahkan.
dengan Vermaelen yang baru saja bergabung dengan Arsenal, Senderos merasa kurangnya kesempatan untuk dirinya menjadi starter line up di pasukan Arsenal.
Everton yang menjanjikan tempat kesebelasan utama kepada senderos mendapatkan khidmatnya untuk tempoh yang belum diketahui.
Belum ada kenyataan rasmi dari kedua dua club berkaitan.

Salomon Kalou semakin hampir menjadi bahagian dari The Young Gunners.
Dengan berlabuh nya Zhirkov dan sembuhnya Joe Cole dari kecederaan panjang dan cemerlangnya Anelka sebagai top scorer juga penampilan yang menarik Malouda semakin menipis kan harapan striker Ivory Coast ini untuk menjadi starter dalam squad Chelsky.
Wenger yg bersedia membayar 6jt Pounds dan untuk contract 5thn bersama Arsenal Kalou akan mendapat gaji 60k Pounds / minggu yakni 2kali ganda dari yang di terimanya bersama the Blues.
Tetapi tak semudah yang kita bayangkan, Pengurus Chelsky menginginkan 8jt Pounds bila Wenger betoi2 nak Striker 25thn ini.
kita tunggu kabar selanjutnya.
tapi Firasat Qsheira, Chelsky mesti ambik punya itu 6 jt pounds. bila tak tahun Hadapan Arsenal dapat mamat nie secara free transfer.

2 ulasan:

kamarul arifin berkata...

kalou?x patut.mmg x patut beli.mcm beli sampah.

Qsheira berkata...

@bro Jeffry azizi
Semua player yg Wenger beli adalah mereka yang gagal menyerlah di club masing2..
t.Henry gagal menyerlah di Juve Wenger beli..
Anelka gagal menyerlah dengan Liverpool juga Wenger Beli..
yakin jer akan kemampuan The Prof..
k??!!