Isnin, 10 Ogos 2009

Arsenal Jumpa Celtic di Play-Off

Untuk layak ke Liga Juara2 musim 09/10 ini, Arsenal harus menghadapi tugasan yang berat yakni melayan Celtic ( Runner up liga Scotland ). 18 ogos bertandang ke celtic dan 30 ogos main kat Emirates untuk menjadi penentuan untuk layak ke dalam saingan liga juara2 musim 09/10.

dari pada perlawanan persahabatan menentang Valencia di Stadium Mestalla, Arsenal tunduk 2-0. jaringan Valencia oleh Michel 74' dan D. Villa 90'.
meski Fabiansky yg dapat menggagalkan sepakan pinalty D. Villa di atas diving michel di menit 68, namun kekalahan tak dapat di elakkan di sebabkan leka menyerang untuk mencari gol penyamaan, counter attack kerja sama David Villa dengan Joaquin membuahkan hasil yakni gol ke 2 untuk membenam cabaran Arsenal di menit 90.

Chamakh striker Bordeaux yang menjadi target Arsenal menyatakan tak lena tidur sebab tak kunjung bergabung dengan Arsenal tim impian dirinya. Chamakh striker berwarga negara Morroko ini mengecam pihak pengurusan yang sengaja mempersulit perpindahannya ke Arsenal. Arsenal yang menaikkan tawaran dari 5jt pounds menjadi 6,5 jt Pounds menyatakan Bordeaux meletakkan harga yang terlalu tinggi yakni 12jt pounds. Harga yang tak sepadan dengan sisa contract nya hanya berbaki 1 musim saja.
kita tunggu jerr lar beb, Cam ne bab Chamakh nie. sabar jer lar ye kekawan.

Tiada ulasan: