Jumaat, 21 Ogos 2009

Misi bungkam celupar media anti Arsenal.

2 game dilalui Arsenal dengan langkah kanan, bedal everton di goodison park 1-6 & kemenangan 0-2 vs Celtic yang berbau nasib di Celtic Park, hanya 1 bab yang buat Q tak leh nak bising saat nie, striker Arsenal yang belum lagi menjaringkan sebarang goal, adakah itu menandakan striker kita kurang memiliki KILLER INSTINC depan gawang lawan???

Ape pe pon Q ada menganalisis beberapa media barat & juga media domestik, yang mana sedikit sahaja yang memuji kemampuan AW dengan The Young Gunners, di balik semua tu, Q nampak yang media hanya mengambik berat pada club2 yang membuat transfer mega sahaja, adakah hanya duit yang ada di kepala hotak depa2 semua tu??? Q pun tak pasti.

Tapi Q amat berharap squad The Young Guns tetap konsisten dalam setiap laga, walau isu kecederaan menimpa squad utama, itu bukanlar alasan untuk menyenangkan hati peminat dan penyokong.

Arsenal vs Portsmouth (Emirates Stadium).

S.Nasri, Djourou, Walcoot, fabiansky individu yang mengalami cedera semasa pra musim pasti tidak bersama squad utama, Rocky 7 lak -> poning lar tengok mamat nie, cedera jer ( layu sebelum berkembang, makan gaji buta hampir 2 musim ekkhh).

Yang Pasti adalah formasi 4-3-3 nampak berkesan mungkin tetap diterapkan AW dengan Song memperkuat jentera pertahanan bersama Vermaelen & Gallas, dan Arshavin + Bendtner bertanggung jawab untuk menggugat pertahanan lawan dengan RVP menjadi target man.
merujuk pada game vs Everton konsistensi kedudukan tiap pemain Arsenal sangat memberi impak besar dalam perlawanan yang mana dengan pertahanan yang kuat dan serangan yang tajam baik luar dan dalam kotak pinalty.
Adakah konsistensi ini akan berlanjut sampai akhir musim ini?? kita tunggu & support sepenuh hati squad kesayangan kita ini.

Q predict :
Arsenal 4
Portsmouth 1

Almunia
Sagna - Vermaelen - Gallas - Clichy
Song
Fabregas - Denilson
Bendtner - Arshavin
RVP

Sub:
Manone
Diaby
Vela
Eduardo
Eboue
RAmsey
Sylvestre
Gibbs
whilsere

Tiada ulasan: