Sabtu, 23 Ogos 2008

Silvestre? Dah habis pupus maklhok yang boleh main CB ke Wenger?


Entah macamana aku nak describe situasi ni. Rekod 34 tahun lebur, lepar Ryaan Kidd dari MU join Arsenal pada tahun 1974, kedatangan Silvestre memecah dominasi. Berbaloi ke? Aduh. Aku nak panadol sekarang!

Aku sebenarnya tak kesah pun Silvestre join Arsenal, lagi pun dia pemain yang bisu dengan media tetapi disebabkan dia dari MU nak join Arsenal secara direct, aku rasa pelik, pelik yang amat sangat.

Ni mungkin signing paling tua pernah Wenger buat, berbaloi ke umur 31 tahun ni? Letih aku jaja nama Raul Albiol, Martesacker dan beberapa orang, last-last botak licin dari seteru kuat gak dia minat.

Ntah la, aku harap dia mampu sumbangkan sesuatu. Kalau la Toure dipasangkan dengan Fabregas, macamana jadi nya nanti? Aku pun tak tahu. Lepas tu solid defend semua nya French, arrr panadol lagi sebijik dengan vanilla coke!

Tiada ulasan: