Khamis, 14 Ogos 2008

UEFA CL : Twenty Bird mati ditembak Gunners!


Dua gol yang disumbangkan oleh William Gallas dan Adebayor hampir pasti meletakkan Arsenal di dalam kelompok 32 pasukan yang akan beraksi merebut piala Liga Juara-Juara Eropah. Kedua-dua gol dijaringkan di separuh masa kedua dan aku pun layan streaming waktu nak mula second half, memang berbaloi...hehe.

Sepakan percuma yang diambil oleh RVP berjaya sampai kepada skipper Arsenal dan menggunakan teknik apa ntah dia dapat gak jaringkan gol. Memang aku berharap sangat dia skor game ni. Untuk motivasi pasukan.

Gol kedua terhasil daripada counter attack melalui kepantasan Walcott sebelum melorongkan bola kepada Adebayor dan melakukan tapping mudah tapi tak berapa kemas. Kalau tak masuk memang aku penggal jer kepala dia!

Pada pandangan aku (untuk 2nd half jer), aku rasa bahagian pertahanan cukup baik, cuma kelemahan di bahagian midfield. Aku tak tahu la kenapa la si Eboi tu asik main jer, cam takde orang lain yang leh main kiri lak.

Berdasarkan berlambak yang mengulat kat wad, aku lagi suka kalau bahagian midfield dan serangan Arsenal di projekkan sikit. Sebagai contoh CM (Denilson, Ramsey), wing kanan (Theo), wing kiri (RVP) manakala striker Bendtner dan Adebayor.

Baru la aku rasa cam sistematik sikit. Aku rasa cam nak sula jer Eboi tu, touch ball entah ke mana-mana, passing gampang tak tepat. Haihh tensen betul aku dengan dia ni.

Johan Djourou yang berusia 21 tahun tu cam dah umur 28 tahun. Nampak pengalaman dia terdedah. Nampak mantap cuma cam keras sikit la, berpotensi dapat yellow ke red! So aku harap dia fit season ni, so boleh tolak Sanderos sebagai 2nd sub CB...hehe.

4 ulasan:

reIz berkata...

bro hafez.. kat celah mane aku nk tgok live stream ah?..aku cukup nyampah klo tgok kat livefooty sbb xdpt..dh la nungu lewat mlm sampi awek aku dh cukup nyampah dh ngan aku lately..tolong la peminat fanatik arsenal nih!!

apisfires berkata...

yooo bro....
memang sama la...
aku pun bengang dengan eboeu tu,...
mau aje kerat2 wat kayu api....
si adibahnor tu jika tak gol, siap!!!

Hafez Rachwan berkata...

ak slalu lyn streaming guna buka myp2p..
http://www.myp2p.eu/index.php?
buka website ni, donlod software nya..
install..
pastu korg register..
b4 nk lyn login..
nanti klik kt live sports..
pilih game korg nk tgk..
kt ctu ada game yg dibawa oleh media player, sopcast..
pilih mana suka..
cari yg dpt grafic cun..
nk dptkn grafic cun, msk awl..
15mnt b4 game mula ke..
klu x nanti sangkut2..
lagi satu, klu streamyx korg laju, potensi xde sangkut2 tu 0 la..hehe

Tanpa Nama berkata...

admin cari tau tentang player yang baru di beli Arsene wenger
Francis Caquelin dari Laval fc..

kierran gilbert di pinjam kan ke leceister city