Sabtu, 23 Ogos 2008

Prediction, Pundits la weh!


Ahad, 24 Ogos, EPL
Craven Cottage
17:30 + 7:00 = 24:30 - 24:00 = 00.30 am (Sabtu malam Ahad la)

Ok game kedua EPL musim ni kat Craven Cottage menentang lawan yang nyawa-nyawa ikan nak ke divisyen 1 iaitu Fulham. Kalau season lepas, perlawanan pembukaan liga menyaksikan Arsenal berhempas pulas untuk menang tapi berlenggang game kedua di Craven Cottage menumbangkan lawan dengan gayanya, aku rasa game ni lubok nak cari gol nih.

Nak kata lubok pun tak juga, tengok macamana si Adesayor tu cari gol. Kalau dia tak lempaq buang chances, memang boleh menang besar. Aku nak sangat game ni menang selesa, sekurangnya motivasi untuk game seterusnya.

Aku dah ngantuk, team fantasy dah set, belasah jer dapat berapa. Nanti aku update kan. Aku predict 2-0 jer, besar pun 3 bijik jer kut. Mungkin la. Yang penting clean sheet yer Almunia!

2 ulasan:

apisfires berkata...

kalah!!!
kite main macam bodoh!!!
aku menyampah tengok line up pemain arsenal dah, tengok pemain simpanan lagi sakit ati aje...

Hafez Rachwan berkata...

xpe, kalah awal2 bagus juga, sbg ingatan kpd pemain supaya tak anggap semua perlawanan tu mudah!