Isnin, 25 Ogos 2008

Mengarut dan Merapik!

Pertama kali nya aku ucapkan tahniah kepada pemain dan jurulatih Kedah ke atas kejayaan double treble. Lepas jer game Kedah, aku lepak-lepak kat rumah dengan harapan nak tengok Arsenal menang bergaya kat Craven Cottage tapi macam haram jer.

Game ini paling menampakkan kelemahan disegenap sudut terutamanya midfield yang gagal mengerakkan kawasan padang. Game Kedah vs Selangor lagi best!

Kelemahan di bahagian pertahanan melalui set piece sekali lagi menampakkan sesuatu yang belom lagi dipulihkan seperti musim lepas. Kapten Arsenal si Gallas tu gagal mengalas tugas mengekang Hangeland yang menjaringkan gol secara taichi tu.

Bahagian tengah bagaikan tiada idea, tak tahu mengerakkan serangan. Lawan langsung tak melawan tapi memilih untuk bertahan. Bila game compact macam ni, aku merasakan khidmat Hleb yang cukup arif melonggarkan kawasan pertahanan lawan.

Striker pula macam dikongkong sampai tak tahu nak pusing mana-mana. Si Adebayor tu pun sengal, dah tahu tak reti nak kelecek dan lawan main compact, duduk la kat dalam kotak penalti, boleh la sambut hantaran Clichy ke Sagna. Bajet ko boleh jadi Henry ke?

Aku nak marijuana la pulak, panadol tak berkesan!

2 ulasan:

apisfires berkata...

MENGUCAP2...
MANA LEH PAKAI DADAH,...
SEKALI KENE SEKALI TAK BALIK...
HURM AKU PUN NYAMPAH GAK DENGAN ADEBAYOR TU, PERASAN BAGUS SANGAT...
YANG PLAYER PLG TERUK AKSI DIA ADALAH GALLAS, EBOUE, ADEBAYOR...
SAMPAH TOL...
AKU PUN KECEWA DENGAN GAME NI GAK..
HARAP ADA SIGNING BARU SEBELUM LAWAN TWEETY

Hafez Rachwan berkata...

hahaha..
dadah klu salah gunakan jd camtu la tp klu betul gunanya, mmg baik utk diri..
mcm ganja, alcohol dan air ketum jika diambil pada kuantiti yg sikit mampu untuk memberikan kesan baik pada tubuh badan, boleh dijadikan obat..