Selasa, 17 November 2009

Tugasan berat menanti Arsenal.

RVP yang mungkin absen 4-6 minggu, tak sabar2 untuk sembuh balik. RVP akan terbang menuju South East Europe dengan ijin dari fisioterapis Arsenal untuk mencari seorang dokter pompuan yang ada kaedah rawatan urut istimewa menggunakan cecair Plasenta ( sejenis cecair pada organ dalaman rahim pompuan masa hamil yang memberi nutrisi dan perlindungan pada janin semasa dalam kandungan ). Kaedah rawatan nie di rekemen striker PSV Eindhoven, Danko Lazovic yang pernah mengalami cedera dan mendapat rawatan kaedah cecair Plasenta nie.
Pasal absen nya RVP, Arsenal yang menghadapi tugasan berat, yakni 29hb Nov vs Chelsea, 13hb Dis vs Liverpool. Yang menggerunkan sekali yakni mulai 31hb January 2010 dah harus melayan secara berturut Man U, Chelsea dan Liverpool.
Tu yang membuat Mat Holland kita RVP ber iya2 sangat nak cepat sembuh.

Barca Umpan Bojan Krkic dan Yaya Toure.
presiden Barca Joan Laporta ber iya2 sangat dengan captain kita Cescs Faisal eeehhhh silap Cescs Fabregas. Bukan lar berita baru bila Barca yang siap mengaku sendiri kalau nak membawa balik " Budak Perantau " nya Cescs yang berasal dari AKADEMIK Barca.
( Minate punyo orang tuo, dah nak mampus buat pengakuan dosa pulak tu ).
Terbaru BArca siap mengumpan dengan Yaya Toure ( adik Kolo Toure yang ke M.C ) + Bojan Krkic + sejumlah uang untuk Cescs.
DEngan Cescs yang memberi petanda seusai menjaringkan goal ( mencium logo Arsenal dan menudingkan telunjuk ke arah Penyokong setia Gunners ), masih susah agak nya bagi Barca untuk melabuhkan Mat Spain Arsenal nie.

Remark:
Harap2 jer RVP fit lepas kene Plasenta tu, kalau memang power Plasenta tu, harap2 sembuh sebelum transfer separuh musim nie.
Laporta.. Laporta.. masa Cescs kat akademik lu, lu orang tak alak ambik tau, tak mau sign contlact, sikalang lu olang cakap, " Bulak Pelantau " lu olang punya.
suwey punya Laporta...

Tiada ulasan: