Ahad, 22 November 2009

Badi November berdarah.

Benda yang si risaukan AW menjadi, ibarat badi November BERDARAH.
Sebelum cederanya RVP, AW memberi kenyataan yang depa sangat riso kan bulan November tahun nie, bab padatnya jadwal perlawanan antara bangsa, Liga domestik dan CL ditambah suwey tahun lepas tu di November gakk.

Absen nya mat holland kita sememang nya amat terasa, Dudu yang kurang berkesan di barisan hadapan dan di tambah armand traore yang kurang tepat mengisi kekosongan Gibbs dan clichy. ( hampe betoi tengok dia semalam ).
selepas kene ngan Darrent bent minit 70 tu, Dudu di ganti dengan Vela, rosicky di ganti walcoot, makin tak berkesan ada larr tambah hampe.

Percaturan AW dengan meletakkan Cescs selaku DM sememangnya suatu kerugian besar, Nasri yang kurang menyengat dan barisan hadapan Arsenal tak kuasa menahan terjahan dahsyat dari pertahanan Sunderland yang sememangnya bersize badan pemain Rugby.
( player Arsenal kocik2 belaka ).
percubaan Rosicky yang di tepis kiper Sunderland di 5minit awal perlawanan, hanya menghibor hati Q untuk sesaat tu jerrrr ( Lepas tu menangis di minit 70, goal bent mengubur rekod Sunderland yang 9tahun tak menang dari Arsenal) (T.T)

Q was2 dengan perlawanan menentang Chelsea 29hb selepas CL vs Standard Liege di Emirates, dapatkah Young Guns kito nie, menumpaskan pendahulu sementara Chelsea yang selesa 8point di hadapan ARsenal yang hanya ada kelebihan 1perlawanan??

Ape2 pon, betoi2 hampe akan barisan hadapan semalam
semua serba tak menjadi, Arshavin yang lambat sesaat memanfaatkan assist Song dan bab Vela yang sememangnya di jatuh kan dalam kotak pinalty tu, tak payah lar berharap akan bola2 mati yang berbau nasib macam tu.

akhir kata Q
" ONCE GOONER, GOONER FOREVER "

Tiada ulasan: