Rabu, 18 November 2009

Akhirnya....

akhirnya......
berita baik untuk seluruh penyokong Arsenal.

Cescs mengakhiri semua spekulasi dengan menyatakan kesetiaan pada Arsenal, Cescs menegaskan masih banyak yang perlu dia sumbangkan pada Arsenal selaku captain Arsenal, banyak target trophy yang harus dia dapat, sebelum Cescs berbincang bab masa depan nya.

Barca dengan tawaran 2 pemain nya + sejumlah wang Pounds untuk Cescs " Budak Perantau " tak juga dapat melobby Wenger untuk melepaskan Cescs " BALIK " ke Barca.

Terbaru Madrid dengan tawaran 60jt Euro juga di tepis The Prof ( Lu ingat 60 jt euro tu besar sangat ke ??? PPPPUUUIIIIHHHHH... )

Lega lar sudah hati ini, tak perlu was2 lagi akan kesetiaan Cescs, moga jerrr kenyataan nie dapat menaikkan lagi mental & semangat berpasukan Arsenal.

Gibbs yang menjadi pelapis Arsenal mengalami kecederaan semasa mewakili England, ini merupakan tamparan besar untuk Wenger yang dah pon kehilangan Clichy.
Sape yang akan mengisi kekosongan posisi back kiri tu, Q pon masih tak pasti lagi. ( Armand Traore kot?? kalau depa dah semboh )

Yang pasti adalah Q proud to be Gooner
( kali ini dah tak salah larrr Gooner not Gonner :p wakakaka ).

4 ulasan:

Hafez Rachwan berkata...

big blow ni, clichy xde xpe lg sbb gibbs masih ok..traore? aku tgk dia ni cm mengelabah lebih jer..xkn wenger nk gunakan silvestre kt kiri? xpn vermaelan kt kiri pastu pasangkan sementara sanderos or silvestre dgn gallas, oh shit!

Qsheira berkata...

jangan marah2 bro..
belom tau lagi AW nak buat cam ner..
mesti gempak punyerrr bab sebelom vs Chelsea..
Arsenal ada chan untok uji player vs Sunderland yang garang kat kandang sendiri

idhassan berkata...

best gak idea hafez...cian senderos..tp shit la juga kalo tengah main taek..takpun denilson main ganti beck kiri..apapun aw patut beli philip lahm..dia nak blah dah dari bayern...

Hafez Rachwan berkata...

klu silvestre jd left back xpe, klu center back, problems besar tu..