Selasa, 15 September 2009

Gunners diskriminasi terhadap Bayor???


selepas kekalahan telak Arsenal 4-2 di tangan Man. C, banyak spekulasi selepas insiden2 yang terjadi masa perlawanan di stadium of Manchester itu.

Adebayor yang nampak dengan sengaja memijak pipi RVP dan selebrasi kontroversinya selepas menjaring kan gol ke 3 minit 80.

usai perlawanan, Ade mengklaim yang dia meminta maaf dengan RVP dan AW sebab insiden memijak RVP dan selebrasi berlebihan yakni berlari sejauh 80metre ke arah penyokong Arsenal dengan merentangkan kedua tangannya menunjukkan kesombongan striker Togo tersebut pada penyokong Arsenal.
( Minate punyo Adebayor, mai sini kawe pijok pala demo, lepas tu baru kawe minta maaf, nok ke lagu tu?? -> kelate kito ).

Kolo Toure sedikit memberi sokongan untuk rakan sepasukan yang sama2 berhijrah ke Man. C dari Arsenal, Toure memberi kenyataan yang para pemain Gunners kurang ramah terhadap Adebayor semasa akan berlawan, Ade kerap menyapa mereka dengan ramah, akan tetapi di sambut dingin oleh para pemain Gunners yang lain
( sapa nak ramah kat lu beb, bab lu sibok nak ke Barca or AC Milan semasa Arsenal betol2 perlukan khidmat lu Ade Sayor kailan masak petai).

Adebayor dan Toure beranggapan yang mereka telah memberikan keuntungan secara finansial terhadap ARsenal.
( ya larr memang betoi, tapi cakap memang senang dan membaling kesalahan kat Wenger, tapi depa ber dua tak sedar, sebab nak kan gaji yang berlimpah ruah sebagai target utama mereka berpindah ke Man. C. dan sekarang depa ber dua ini jadi antara top 10 pemain BPL bergaji tertinggi kat england, Ade ke 5 = 160k pounds/pekan dan Toure ke 7 = 137500 pounds /pekan )

P/s :
Patut ke Gonners meminta pihak disiplin FA England untuk menghukum Adebayor se berat2 nya di atas insiden memijak RVP sampai berdarah dan selebrasi yang provokasi terhadap penyokong Arsenal????

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bodoh la..
da kalah nk bising lak..
dasar arsenal..

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 14:51 kat atas ni mesti suppoter manu....
hehe..glam jugak blog fan arsenal kan..aku yang fan arsenal ni tak penah tau plak fan lain punye blog...

Qsheira berkata...

@tanpa nama 14:51
:) hahahahha

Hafez Rachwan berkata...

lg loser utk org xbrani bg identiti..ooo lupa, xde telor..wakaka