Khamis, 28 Mei 2009

AC Milan Jual Pemain bintang untuk Adebayor???

Berdasarkan Corriere dello Sport, I Rossoneri mungkin menjual Ricardo Kaka (£50 juta) & Yoann Gourcuff (£12 juta) untuk membeli bintang2 baru.
lepas tu Milan cuba membida Adebayor (20jt Pounds), juga Luca Toni (tak lebih £10 juta).
Milan dah tau harus membida Adebayor dengan £20 juta, karena striker Togo itu juga diminati Manchester City dan Chelsea.
Segala transfer pemain untuk Milan musim panas nanti tiada kaitan langsung dengan Carlo Ancelotti yang sudah di pastikan menjadi pengurus Chelsea musim depan.
Silvio Berlusconi baru akan memutuskan sama ada Penjualan mau pun pembelian bintang2 tersebut, selepas game vs Fiorentina nanti. Bila Milan kalah, Silvio Berlusconi pasti memecat Carlo Ancelotti sebab Milan hanya menduduki tempat ke 3 Seri-A selepas kalah saat bermain di kandang Fiorentina.

Gareth Barry midfield squad kebangsaan England menyatakan minat untuk bergabung dengan The Gunners musim depan, walau ada tawaran dari Man C & Rival derby London (Tth Hotspur). Tapi Barry tetap berminat untuk tampil di CL season 09/10 bersama Arsenal.

Liverpool yg musim lepas ber iya iya sangat untuk mendapatkan khidmatnya seakan tidak berminat lagi dengan Kapten Astonvilla berusia 28 thn ini.

The Prof ( AW ) juga dikabarkan siap untuk membida 12jt Pounds untuk memastikan Barry merumput di Emirate musim 09/10.

P/s:
jangan lar berharap sangat ngan rumour2 yg mahal2, bab budget AW yg hanya mendapat peruntukan 14jt pounds untuk beli player season depan yg buat Qsheira lemah.
melainkan Adebayor jadi di lepas ke Milan dengan 20jt Pounds.

Hope all the best for Arsenal next season.

Tiada ulasan: