Jumaat, 15 Mei 2009

Wenger beri Jaminan Arsenal " Total " Di Old Trafford

Target Arsenal di Old Trafford bukan hanya untuk menghalang pesta juara Manchester United, tapi juga untuk membuktikan squad mana yang terbaik di BPL.
Arsenal akan cuba sedaya upaya menghalang MU untuk meraih gelar juara BPL, Kedua club akan berentap di Old Trafford akhir pekan ini.
MU hanya nak satu point yaitu draw untuk menjuarai BPL musim 08/09. Akan tetapi Arsene Wenger tak akan memberi laluan mudah untuk " SETAN MERAH " berpesta lebih awal.
"Kami akan bermain untuk kehormatan kami sendiri dan penghargaan atas apa yang dah kami dapat dari mereka yang mencintai pertandingan ini ( Gonners tentunya )," kata Wenger ( Reuters ).

"Januari 2009, kami berjanji untuk berupaya maksimal hingga ke hari terakhir dan itulah yang akan kami lakukan. MU siap untuk merayakan gelar juara sekarang, tapi kami akan berusaha menghalangnya,"
Menurut Wenger, Arsenal dan MU memiliki kualiti yang lebih kurang sama. Kekuatan di bahagian belakang yang akhirnya membezakan kejayaan kedua club musim ini.
Arsenal menjaringkan goal yang hampir sama dengan jumlah goal Man U, tapi jumlah bolos lebih banyak yang menjadi titik perbezaannya."

Squad Predict:
Man. United (4-4-2): Van der Sar; Rafael, Ferdinand, Vidic, Evra; Ronaldo, Carrick, Giggs, Park; Rooney, Berbatov

Arsenal (4-3-2-1): Fabianski ; Sagna, K. Toure, Silvestre, Gibbs; Song, Fabregas, Denilson; Walcott, Arshavin ; Adebayor

P/s
Qsheira tak berani nak predict score, bab game yang 1 nie Arsenal hanya test formasi baru..
janji menang..
& Qsheira always proud be Gonner..

3 ulasan:

bali hambali berkata...

jangan dtg kena bantai dah la~
hahahaha

Hafez Rachwan berkata...

harap2 bkn cmtu la jd nya..

Gunners & Roses berkata...

Qshiera..welkam the blogos world. teringat lagu Que sera sera..road to paris 2006.huhuhu