Isnin, 25 Mei 2009

Marouane Chamak target Arsenal.

Marouane Chamakh berpeluang merasakan panasnya aura BPL musim depan setelah Arsenal menyatakan minatnya terhadap Striker Girondins Bordeaux ini.
Striker berusia 25 thn ini banyak menarik minat klub2 ternama, walau hanya menjaringkan 13 goal untuk Bordeaux musim ini.
Striker asli Moroko ini menyatakan hasrat meninggalkan League 1 France selepas ikut berjasa membawa Bordeaux menjuarai League 1 musim ini.
Namun The Prof menafikan telah menghubungi pemain ini, walau pun menyatakan sangat tertarik akan gaya permainannya.
Sementara itu Arsenal gagal membawa Defender berusia 23 thn yang mewakili Juventus, Giorgio Chiellini, sebab Player ini not for sale.
The Prof pun mengalihkan target pada defender Ajax Amsterdam, Thomas Vermaelen.
Dengan budget 13jt pounds untuk pembelian player musim ini, Mamat Belgium ini merupakan target yg di katakan boleh tahan larr.
Akan tetapi ini bukan tugas mudah untuk The Prof, sebab Astonvilla pun berminat dengan Thomas Vermaelen, untuk menggantikan tempat Martin Laursen yang cedera panjang.

P/s:
Qsheira turut berduka mendapat berita, Budget 13jt untuk musim ini (T.T)
cam nie ada lagi ke yang nak pertikaikan kemampuan The Prof untuk membentuk squad yang dapat bersaing di Big 4 BPL??

if u want the best squad coz of $$$ just lumpat club, sokong lar Chelsea yang ada tauke minyak russia, atau pun Man U yang banyak dana dari billioner USA.
But Qsheira always proud be Gonner, once Gonner, Gonner forever.

1 ulasan:

idhassan berkata...

alamak sayangnye terlepas Chiellini..bagus tu defend tengah juventus ni...tinggi, kental dan kuat..apapun harap2 Arsenal masih ada peluang bawa Chiellini masuk...kalo tak terpakslah aku jual Chiellini dlm game PS2 aku pd Juventus balik...hehehe....

Bro,Ada dgr2 citer tentang veloso tak?jadi ke dia move arsenal??