Isnin, 18 Mei 2009

Arsenal Jual RVP?????

Masa depan RVP ( 25tahun ) ngan The Gunners mungkin berakhir, sebab RVP belum juga sign contract yang akan menambah masa khidmatnya di FLY EMIRATES untuk tempoh 4 tahun lagi.
Contract yang di ajukan mulai dari 6 bulan yang lalu, Bab harga dan terma2 pada contract yang tak berubah, tidak di senangi oleh pihak RVP & penasihat/agent nya sehingga menimbulkan kabar angin yang The Gunners akan menjual striker belanda ini. Striker ini yang di datangkan dari Feyenoord pada 2004 dengan harga 3jt Euro, Inter berminat untuk membawanya ke Serie - A.
RVP hanya perlu membayar sisa contractnya dengan harga 9jt Euro sahaja untuk bermain dengan Juara Seri - A 2008/09.

Hal ini akan menyebabkan Uncle AW berkerut dahi, dah lah problem kemarau piala untuk 4tahun berturut turut, mamat Togo yang berminat ngan $$$ dari Milan di tambah lagi RVP yang tak kunjung sign contract.

Sheyi Emmanuel Adebayor semakin di kaitkan perpindahan ke AC Milan, selepas nama nya langsung tiada dalam senarai pemain masa bertandang ke OT.
AC Milan di katakan bersedia membayar 32jt Euro untuk mendatangkan Striker Togo ini ke San Siro, tapi itu bukan lah hal yang mudah, karena Chelsea dan Inter juga berminat dengan penyerang tinggi lampai yang satu nie.

Qsheira dah cuak ngan mamat nie, mulai dari musim lepas lagi.
Baru baru ini Ade Sayor nie pun pernah mencetuskan kontroversi dengan mengeluarkan kenyataan " semua pemain Bola Sepak sukakan $$$, bermain karena $$$, dan dia juga keluar dari Togo untuk bermain secara pro juga di sebabkan $$$ ".

P/s : Mamat Togo nie ingat semua orang cam die mata $$$, agaknya virus " FLA MONEY " dah merebak kat kepala hotak dia nie!!

Tiada ulasan: