Khamis, 8 Januari 2009

Arshavin and Yulia met with Arsenal chiefs


Zenit St Petersburg midfielder Andrei Arshavin is on the brink of a move to Arsenal.

The Mirror says the 27-year-old playmaker arrived for talks with Gunners chiefs at London’s Landmark hotel with his wife Yulia at lunchtime yesterday.

Arsene Wenger is ready to offer Arshavin a three-year deal as his club Zenit St Petersburg concede they can no longer command the unrealistic £20m they had been demanding with the player’s desperation to quit the club so well documented.

Signing Arshavin for between £10-12 million will finally appease frustrated Arsenal fans who had been angered by Wenger’s stubborn loyalty to his youngsters and his refusal to dip into the millions available to him at the Emirates.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku rasa bila arshavin lebih dari 15jt pounds
lebih baik AW perjudikan midfield dengan menggunakan khidmat J.Whilsere..
apalagi budak nie english..
apa pa pun..
gua caya AW pasti akan membuat squad lebih mantap..
pasal kontrak AW..
aku berani jamin yang Arsenal akan sambung kontrak untuk tempoh 5 tahun lagi..

Hafez Rachwan berkata...

a'ah, aku pn xrasa wenger akan spend lebih dr 15 million..lgpn byk lg posisi perlu dicover, option utk cm pn byk sebenarnya, kt central defend tu yg paling penting, punca lobos..

aku rasa wenger akan disambung kontrak abis season ni..sebabnya board msti sayang dia, asik buat duit jer..tp yg sialnya bila dia nk spend dorg la kedekut..tp aku riso gk, klu wenger xspend, player mesti byk kluar, pastu fans pn akan tawar hati nanti..

Tanpa Nama berkata...

AW dah sebati ngan gunners..
aku confident..
AW sambung lagi 3 tahun..
berita cedera kembali menghantui arsenal..
sekarang turn gallas dan sylvestre..
nampaknya malam esok harap djourou & toure..
wan..
toure kena jual ke??
aku dapat kabar yang toure tak nak blah..
AW pun tak nak jual..
mana 1 yang betoi nie???

Tanpa Nama berkata...

Barca buat gunners kat spanyol..
barca nak beli RVP dan cesc..
50jt euro lak tu..
dia tak tau ke tag cesc tu seorang je pun 100jt euro..
lagi RVP yg tengah on fire kurang2 pun 40jt euro..
tag 140jt nak beli ngan 50jt..
ingat besar sangat ke duit dia tu??
nak panggil dia beli kat pasar malam je lar..
sial punya barca..

Hafez Rachwan berkata...

klu wenger xhangin dgn board, dia akan kekal lama..lgpn dh 12 tahun dia kt kelab, xkn senang2 nk blah..

aku rasa toure tu stay..aku rasa gallas dgn toure tu wenger xkn jual bln 1 ni..

jgn harap la barca nk dpt dgn mudah, tu tulang belakang beb! aku ada baca psl ni, barca nk kasik 45 million euro + yaya toure, klu aku jd wenger mintak messi jer, br dorg xbrani..haha. tp klu wenger xbikin signing yg baik bln ni, boley jadi la summer ni, adebayor pn barca nk..

Tanpa Nama berkata...

semua dah jadi kabar angin je..
www.arsenal.com dah buat kenyataan yang AW takkan jual 1 pun player nya..
yang aku risaukan hanya mat walcoot je..
dia ada hak bayar balik baki contract yang dia sign berakhir 2010..
dia sedih sebab gaji hanya 20rb pound/pekan..

Hafez Rachwan berkata...

walcoot kna faham gk la,
skang tgh krisis ekonomi terutama di uk..
semua player arsenal dibayar dlm pound, trade duit dh xtinggi dan dgn keadaan kelab yg tak mau rugi besar, so dia kna sabar..chelsea pn dh nk kurangkan gaji player dia, so nk elak dr kelab tenat dlm masa krisis ekonomi ni, aku rasa dia kena sabar sikit..abis jer setel mslh ekonomi ni, kompem dia akan diberi kontrak baru yg aku dgr around 50k seminggu n rvp juga sekitar 80k..