Ahad, 21 Februari 2010

Wajah Baru

Disebabkan aku rasa space setiap posting terlalu sempit maka dengan sedikit inisiatif aku melakukan perubahan pada layout blog kali ini untuk kepuasan korang membaca. Maaf, aku masih memilih tema kaler yang sama disebabkan aku cukup suka dengan kombinasi warna merah dan hitam. Dan sebab utama aku tidak memilih warna merah dan putih semata-mata kerana aku tidak mendapat kod warna cukup baik untuk layout yang menampakkan merah yang sesuai, jika ada pun kelihatan terlalu striking, melemahkan mata untuk melihat lama-lama. Aku harapkan wajah baru ini akan memberikan kepuasan pada korang semua.

3 ulasan:

Q berkata...

ok brooo
caya larrr..
semangat baru..
harapan baru..
juara baru.. yakni Arsenal untuk 2009/2010
:)

odd berkata...

okek terkacak!!

Hafez Rachwan berkata...

thanks q ngn yui..
harap puas hati yek, klu ada pape nk improve gtau, klu aku leh improve aku akan buatkn..thanks for support