Isnin, 1 Februari 2010

kita kecundang lagi.

Entah apo dah kono den.
Arsenal di permalukan untuk kali kedua di kandang sendiri.
OG Almunia, Gol Rooney di tambah gol J.S.Park menyaksikan Arsenal tumpas 1-3 di Emirates, Goal Vermaelen hanya merupakan sagu hati untuk The Young Gunners.

Sejarah effect 3D Tech untuk perlawanan bola sepak sangat mengaibkan Arsenal bab akan masuk rekod perkembangan technology terbaru ini.
Masa perlawanan tersebut, hanya ada 9 pub ternama yang di hadiri oleh tetamu kehormatan di GBR yang mendapat signal langsung dari satelite.
Selepas perlawanan berakhir, beberapa wartawan sukan menanyakan S.A.Fergie rahsia di sebalik kejayaan Man. U dalam semua perlawanan membabitkan kemenangan Man. U kat Arsenal.

Fergie turut mengagumi Squad muda Gunners, di sebalik permainan tactical Arsenal yang kerap menyerang selalu leka kat pertahanan, Fergie mengutamakan squad bimbingannya untuk lebih konsisten dalam serangan balik semasa berlawan dengan Arsenal.
Dan sememangnya Pengurus yang paling lama kat BPL nie memetik buah dari pengalamannya.

yang paling Q meluat tengok malam tu, Mamat Russia kita, Arshavin macam tak de semangat juang untuk menang, banyak peluang yang di buang begitu saja, padahalnya Nasri dan Fabregas dah pun bersiap sedia tanpa kawalan defender Man. U untuk beberapa kali.
Dah lar, kalah tetap kalah, harap jer jadi pelajaran berharga untuk The Gunners, untuk lebih konsisten di perlawanan seterusnya ( Chelsea Vs Arsenal di S.Bridge 7hb Feb ).

Sedikit bab intan payung kita RVP, Mamat Holland Arsenal yang sebijik nie dah pon ikut latihan kecergasan, tapi belom boleh nak sepak bola, predictnya lagi 7minggu untuk RVP boleh bermain.

P/s :
Suweyyy betol lar, dah mengejar ketinggal 11 point, kat kandang Chelsky " HARUS MENANG " tiada kata kalah " WALAU HARUS BERMANDI DARAH "
RVP u must rush our fitness, THEY need u.

2 ulasan:

Hafez Rachwan berkata...

berdesing jer aku ngn arshavin, haihh...kecewa betol, 1st gol penting bila lwn mu..

jintanmanis berkata...

guna goggle translate agak2 ar bai..