Selasa, 6 Oktober 2009

Sorry tersilap tulis, " GOONERS " perkataan yang betoi.

sekian lama Q guna " GONNERS ", tak tau dah silap lar pulak, pada rakan " GOONERS " Q minta maaf banyak2, lepas mendapat complaint Bro " RAMBO " di kuatkan lagi oleh bro " FADH " baru lar Q sibok cari kat Laman Arsenal.com.
Rupa2nyer Q tersilap. jadi pada kesempatan nie, Q minta maaf yerr kekawan Gooners.

Bro Hafez, aku minta maaf, bab Henset aku rosak, tak terbaca mesej engko 4hb ( time Arsenal vs Black Burn ).
Belom gaji lagi tok beli henset baru, bila engko nak mai Bangi lagi?? time bulan nie kan ade festival kat UKM, engko datang tak??
Aku betoi2 minta maaf lar bro, kalau aku tau engko datang, mesti aku belanja tea tarik kaw2 punye time tengok bola tu.

Akhir kata, sudi lar kira nyer rakan Gooners maafkan kesalahan dalam posting yang selalu gunakan perkataan Gonners ( bab ingatkan Gunners dan Gonners, tak tau Gooners yang betoi ).

P/s :
Bro Hafez, bila lagi nak mari Bangi??? komen kat blog bila nak singgah Bangi, Q mesti layan nyer. Sorry Bro kesilapan teknikal yang berakibat fatal.--> henset rosak

10 ulasan:

Rynn (sunshine) berkata...

Your dearest Bro Hafez ada lagi kat sini malam ni.. dia balik kedah esok.. leh ke jumpa malam ni? takut kacau malam2 plak sebab dia sampai Bangi dalam kul 11 malam kot..

Rynn (sunshine) berkata...

Eh, ada tambahan.. camne nak kontek bila dia da sampai Bangi nanti? pinjam hp sesapa ke apa..

Gunners & Roses berkata...

Lepak bangi? boleh laa blanja gua pekene teh tarik kaw2 jugak, gua memang tak malu..haha

zeke™ berkata...

salam bro..
sori mencelah..nk tkr topik sket..
xtau lak ko student ukm..
aku student ukm gak..huhu
bkn pe,kot2 psni leh lepak sesame tgk game arsenal..=)
aku slalu bace blog arsenal ko ni..(siap bookmark lg..huhu)

Qsheira berkata...

@Zeke
aku operator kilang, aku dah tua gak, 31thn, dah jadi student kat kilang selaman :p
yang student tu bro Hafez.. mungkin mak we depa UKM..

@rynn
alamak.. time cam nie lak..
aku keje malam 18pm-04.00am..
dia datang spot check ke atau ada kijo laen kat bangi??

Qsheira berkata...

@Bro Roses
setakat secawan dua tea tarik kaw2 kedai mamak kat seksyen 15 tu..
boleh larrr tapi kalau nak support makan naan tandori tu sekali..
tak boleh larrr.. tak lepas kang susu anak aku bulan nie
:p wa kakakakaka

Rembo berkata...

tadak hal la. Once gooners, always gooners!

Rynn (sunshine) berkata...

Q~
kilang selaman tu apa? hahaha dtg sebab rindu kat Q laa.. leh jumpa borak2..

Qsheira berkata...

aiiikkkk...
rindu kat Q ke?? rindu kat Puan yang permberi Jersey time B'Day tu???
aku keje kat kawasan perindustrian MIEL taman selaman bangi.

Rynn (sunshine) berkata...

haaa sebab tu la dia dtg jumpa sy dulu baru g jumpa kamu Q.. hahahaha.. ooo selaman tu nama tempat rupanya.. sy dok bayangkan pebenda laa selaman tu.. hahaha~