Jumaat, 23 Oktober 2009

Juventus merisik Eboue

Juventus club gergasi seri-A berharap dapat mendapatkan khidmat Eboue yang dijangka dapat menutup kekurangan di posisi sayap belakang, yang menjadi titik lemah Juventus pada posisi ini. Pasalnya, Jonathan Zebina dan Zdenek Grygera yang dah uzur ( tua ) tak lar dapat memberi yang terbaik di sebabkan faktor usia, pemain mudanya pulak seperti Jose Martin Caceres, masih terlalu berisiko tinggi untuk diandalkan.
Eboue masih terikat kontrak Arsenal hingga 2011. Bila Juventus mendapat halangan transfer Eboue, depa dah pun ada plan B, yakni dengan merekrut Andreas Beck dari Hoffenheim - Bundesliga.


Arsenal nak beli bintang muda Ajax ( nak bagi membe kat Vermaelen dari ajax ).

AW terkesan dengan Gregory van der Wiel semasa merisik Vermaelen kat ajax, Arsenal sudah pon mendapatkan khidmat Vermaelen 8,5jt Pounds ( itu hari dengar 10jt pounds, entah lar ). Gregory van der Wiel yang juga di minati Atletico Madrid dan Barcelona telah di tag oleh Ajax seharga 7jt Pounds.
Kalau lar jadi beli mat holland nie, Eboue mungkin berlabuh ke Juve dan Sagna Cam ner???
bab mamat ber tiga nie ada kat posisi yang sama.


Profil Gregory van der Wiel
Lahir: 3 Feb 1988, Amsterdam.
Warga Negara: Netherlands.
Tinggi: 182 cm.
Berat: 69 Kg.
Posisi : Defender.
Nombor jersey : 2.


REmark:

Arshavin masih juga rindukan Barca, bab sampai sekarang nie dia asikk sebut nama Barca, depa nie cakap berasa kesal tak dapat joint Barca tahun lepas, tapi merasa gembira dapat memberikan sumbangan bermakna untuk Arsenal untuk masa ini.
Rupa2 nya mamat Russia nie pon hampir berlabuh ke Tth Hotspurs seteru derby utama Arsenal, tapi memang dah jodoh, tak kemana, berjersey Arsenal jugak dikau oooiiiii Mat Shavin.

Tiada ulasan: