Sabtu, 13 September 2008

Masa nak mengubat kebosanan

Lama gila aku tak update. Bosan la minggu game qualifier world cup ni. Cam takde life jer.

Pertama kali nya aku ucapkan tahniah kepada Walcott yang berjaya mendapatkan first cap dia untuk England sewaktu menentang Andorra dan melakukan hat-trick sewaktu menentang Croatia.

Kekalahan ke atas Austria membuatkan Domenech memasukkan Clichy sebagai defend kiri dan nampaknya ia sesuatu yang berhasil apabila Perancis berjaya menundukkan Serbia di Stade de France, 2-1.

So balik dari perlawanan antarabangsa, pemain mungkin keletihan tetapi aku harapkan pengalaman yang ditimba digunakan sebaik mungkin. Walcott, please on fire, aku amik ko sebagai striker fantasy aku ni!

Dan khabarnya Nasri mengalami kecederaan di lutut dan kemungkinan untuk dia beraksi masih lagi 50-50 manakala Silvestre yang dijangka turun pada game ni dipostpone kan kepada pertemuan menentang Dynamo Kiev.

Lawan seterusnya adalah menetang Blackburn Rovers yang langsung tak hitam tu. Nama-nama blacklist seperti Bentley, Savage dan Mark Hughes dah takde dalam pasukan ini, so aku yakin dan pasti, pemain-pemain Arsenal tidak akan dibantai oleh sialan tiga orang ini walaupun Mark Hughes tu coach, dia tu la kepala sebenarnya.

Aku predict game ni menang 2-0 (RvP dan TJW14). Saje jer aku taruk gambar Bergkamp dan Overmars sewaktu menentan Rovers di Ewood Park, aku rindukan dorang sangat-sangat dan ini adalah line up yang aku jangkakan:

GK : Manuel Almunia
CB : William Gallas (C), Kolo Toure
LB : Gael Clichy
RB : Bacary Sagna
CM : Cesc Fabregas, Denilson
RW : Emmanuel Eboue
LW : Theo Walcott
SS : Robin van Persie
CF : Emmanuel Adebayor

Tiada ulasan: