Rabu, 9 April 2008

Keputusan Perlawanan Amat Menjengkelkan


Sakit hati!! Itu yang mampu aku perkatakan.. Keputusan pengadil memang berat sebelah. Clearly not a penalty!! Babel yang aku pernah lihat sebelum ini memang tough untuk jatuh.. Susah sekali. Rio Ferdinand pun xmampu jatuhkan dia, tetapi semalam senang pula. Dalam kotak penalti kan.. Xpe aku dah terbiasa melihat ARSENAL dicelakakan oleh referee. Separuh masa pertama semuanya kelihatan sempurna bagi ARSENAL sehingga Flamster mengalami kecederaan di ankle. Selepas kemasukan Gilberto, kawasan tengah nampak longgar. Sanderos yang ditugaskan menjaga Torres gagal melaksanakannya. Defend memang teruk, especially di bahagian center back. Gol Torres tu tidak cukup melemahkan ARSENAL dan cuba lihat bagaimana ARSENAL kembali bangkit menyamakan kedudukan. Sepatutnya ARSENAL sudah boleh menamatkan perjuangan Liverpool tetapi hantaran Hleb kepada Adebayor gagal disudahkan dengan baik. Fantastic mental strength from GUNNERS tp gol ketiga kelihatan pengadil berat sebelah dan ARSENAL agak lost concerntration selepas menyamakan kedudukan 2-2. Gol keempat yang dilepaskan tu memang dah gamble so aku langsung tidak frust.. Anyway, aku salut dgn player ARSENAL, cuma xde luck jer..

5 ulasan:

Shasha Saad berkata...

very hurt!!huhuhu..mmg ref jahat ngan arsenal!!menci..

Hafez Rachwan berkata...

tu la..
ehmm..nk wat cmner kn..
pe2 hal kita harap ref xbias lg..
especially lwn MU weekend nih!

Tanpa Nama berkata...

ref mcm cibet...advantage suda..kaco game btol...tertonggeng aku dgn kekalahan team yg aku sygi huwaaaa...

Unknown berkata...

reff bodo!!!!!

Hafez Rachwan berkata...

so kita be tough ok..
receive semua itu..
so hope benda tu xbrulang lwn MU nanti..