Isnin, 7 April 2008

Get Well Soon EDUARDO


Sedih.. dan terharu. Itu yang aku mampu perkatakan. Ini gambar yang lama, game yang lepas, tetapi aku semakin pilu melihat keadaannya apabila menatap kembali gambar ini tetapi khabar gembira menyatakan tempoh kecederaannya telah pun dipendekkan kepada 6 bulan agak mengejutkan. Fikiran dia positif, so aku rasa itu penyebab utama tempoh recovery dia semakin dikurangkan..

Kecederaan yang dialaminya sememangnya lebih teruk jika dibandingkan dengan kecederaan patah kaki pemain lain seperti Alan Smith, Djibril Ciise mahupun Hendrik Larsson. Ketiadaanya di dalam skuad Arsenal sememangnya dirasai. Dari sembilan pertemuan Arsenal, 7 keputusan berakhir dengan seri dan masing-masing satu bagi menang dan kalah. Kenapa? Aku pun agak terkilan dengan prestasi Arsenal sekarang tetapi aku tidak menyembunyikan perasaan yakin kepada Arsenal yang masih berada di dalam persaingan kejuaraan liga dan Champions League. Common the Gunners, show that the cup belong to him.. Do what we done for Pires when he get injured. Good luck my team, we still on the way...

Tiada ulasan: