Sabtu, 29 Mei 2010

entah larrrr...

berita terpanas sampai detik ini ialah pasal Jose Maurinho yang berhijrah ke Madrid
dan Barca yang masih juga nak kapten Arsenal kito yakni Cescs Fabregas.
Barca yang kerap kehilangan khidmat beberapa tonggak utama akibat kecederaan, seperti Xavi, Iniesta, berazam kuat memanggil balik budak petualang Cescs Fabregas.
Masa temu bual yang baru lepas nie, ramai reporter yang menanyakan pada Tuan Empunya Badan bab musim depan akan bermain kat club mana??
Dengan selamber depa jawab," ENTAH LARRR".
Cescs pon mengaku belom pasti kekal berjersey Fly Emirates, mungkin puasa gelaran yang masuk tahun ke 5, dan dugaan dari bujuk rayu "little Spain" in Catalan, melunakkan lagi hati kapten intan payung kita nie.
Cescs menaruh hormat dan mencintai club yang mengangkat dirinya sehingga memiliki nama besar seperti sekarang ini, Cescs masih mengenang penangan magic The Prof. ARSENE WENGER, juga penyokong Gunners yang tetap memberikan sokongan terhadap Young Guns.
Cescs mengaku yang rasa cinta itu lebih dia rasai ketika memasuki padang dari pada depa masuk ke dalam rumah sendiri. ( mesti marrr kat padang ada 60 k lebih cinta kat lu, dalam rumah tak sampai pon 20 orang, nak pertikai lagi ke?? ).

The. Prof is The Legend.
Dalam sejarah kepengurusan Arsenal, AW adalah personaliti yang tergantikan.
Beliau yang dah 14thn duduk memanaskan kursi pengurus pasukan, sememangnya tidak dapat di pertikaikan kemampuan beliau mengekalkan Arsenal dalam big 4, sejak menjejak kaki kat London Utara dari Club J-league - Nagoya Grampus Eight Fc tahun 1996.

3 gelaran juara BPL, 4 Fa Cup, AW juga masuk dalam pengurus berjaya kat BPL.

Sentuhan Magic nya, merubah nasib pemain terbuang menjadi Bintang yang bersinar, seperti Legend 14 Thierry Henry, Patrick Vieira dan juga tak lepas Cescs Fabregas.

David Seaman sendiri berpendapat, bila 1 hari nanti AW melepaskan Arsenal sebab pencen, berhijrah ke club lain atau pun mengurus sesebuah pasukan kebangsaan, akan sangat susah untuk Arsenal dapat mencari ganti setere AW untuk mengurus Young Gunz tanpa menggunakan kuasa wang Pounds.

David seaman berkata bila masa tu sampai, AW tidak kat Arsenal lagi, hanya ada 2 nama yang setanding dengan AW yakni Fabio Capello atau pon Jose Maurinho, tapi tetap lar AW the best in Arsenal.
( Larat ke pihak Management yang kodokut tu bayar 2 nama besar tu untuk gantikan AW yang loyal walau gaji ciput??? )
Ape pe pon berita panas belom habis lagi, bab belom ada kepastian 100% Cescs nak kekal atau pon balik kampong.

We wait & see.

Tiada ulasan: