Sabtu, 22 Mei 2010

nak sangat ke???? u stand by 80m Pounds bay.. not Euro.

Barca baru mendapatkan David Villa dengan 40jt Euro ( 34jt Pounds) mencatat sejarah yang pertama dalam sukan bola sepak yakni " ANTI RACIST " termaktub dalam contract dengan Club.
Next target Barca adalah Captain kita Cescs Fabregas.

Dengan bujuk rayu seluruh pemain Spain kat barca ( little spain in Catalan/Barca = bertolak belakang ngan Arsenal miskin pemain lokal ). akhirnya Cescs sengaja berjumpa AW untuk memberi keijinan dia berpindah ke Barca.
( tak boleh mahhhhh, lu jantung broooo... lu blah susah sikit nak cantum jantung plastic, Nasri=jantung plastic)
Arsenal pon tau yang Barca bukannya banyak sangat duit kat tabung, Pihak pengurusan /AW bersedia melepas cescs tapi..... dengan harga minima 50jt Pounds dan mungkin lebih.
Arsenal bagi penjelasan yang munasabah, bukan sembarang nak bagi naik harga.

James Millner yang tahun nie menyerlah bersama Aston Villa mendapat tawaran seharga 30jt Pounds dari Man. City, Cescs pulak merupakan pemain kunci Arsenal yang kedudukan dan skill jauh lebih tinggi jika berbanding Millner. Tak salah bila Barca yang ber iya2 sangat tu, akan mendapati tag harga 80jt Pounds untuk mendapatkan Cescs,
( Mungkin kah Cescs akan merajuk??? bab Arsenal yang persulit perpindahan nya ke Barca??? macam Anelka dulu yang nak ke R.Madrid sampai2 taknak main 1tahun??? just wait and see )

Chamakh kita punya.
sebelom nie banyak berita mengenai Chamakh yang di kaitkan dengan Arsenal.

Baru hari nie ( 22hb May) dapat berita yang Chamakh gembira mencapai niat untuk berjersey no. 29 musim depan bersama Arsenal.
selepas menempuh banyak proses dan halangan, akhirnya Chamakh merealisasikan mimpinya untuk bersama Arsenal dalam contract jangka masa panjang ( tak ada pernyata rasmi bab berapa tahun depa nie joint Arsenal).
Tu lar Bordeaux ni memang bodoh, musim lepas Arsenal nak bagi 7jt Pounds, bergayo nak 15jt Pounds.
Musim nie sapu angin jerr larrr.

Untuk Maruoane Chamakh, WE WELCOME U BROOOO..
ALL THE BEST AND MAKE THE BEST WITH OUR PROUD YOUNG GUNZ

Adios Gooners.

Tiada ulasan: