Isnin, 17 Mei 2010

mungkinkah??????

Barca yang memang minat gile kat Cescs ( Ex- Barca Junior ) telah memberi jalan mati kat Capitan kita Cescs, NOW OR NEVER!!!!
Barca dah stand by kan 40jt Pounds untuk membeli balik budak perantau, tapi belum ada sebarang tawaran rasmi di berikan terhadap Cescs.
Barca target Cescs harus joint Barca sebelum WC 2010 dimulai

Arsenal pulak kali terkahir menjulang piala 2005 setakat FA Cup sedikit merimaskan penyokong setia apatah lagi pemain2 Arsenal sendiri bab puasa gelaran yang dah pun cukup separuh dekad, sedikit sebanyak menggoyahkan loyalitas para Young Guns.

Cescs nak Arsenal sedikit bersaing dalam BPL dengan sedikit mengeluarkan wang pounds untuk mendatangkan pemain berpengalaman, nampak macam sia2 belaka, pihak Management yang sememangnya hanya memikirkan keuntungan untuk poket mereka sendiri telah memutuskan untuk tidak membazir dalam transfer musim panas nie.

Cescs yang sedikit terkilan memutuskan bertemu dengan Prof. meminta keijinan untuk dia berpindah ke Barca. ( jangan marah2 dulu yee kekawan, baru kabar hangin jerrr, belom kompem).

Seluruh barisan pemain barca turut serta dalam proses membujuk rayu Cescs tuk balik ke Barca, dan prestasi Barca yang begitu memberangsangkan di liga domestik, mungkin sedikit meluluhkan hati Cescs.

Cescs yang pernah beri kenyataan akan balik untuk bermain dengan club Catalan, tidak memberikan bila masa hal itu akan terjadi.
tentu saja bab2 sebegini menjadi target Paparazzi dan reporter sukan untuk berspekulasi.

berita kita dah baca, kita tunggu SHOW TIME dari tuan empunya badan.
bila Cescs blahhh, nampaknya Nasri harus jadi SUPER NASRI,

Adiossss Gooners.

1 ulasan:

mohd fairuz berkata...

sy sokong dia berpindah ke barca...bukan sebab x suka dia main kat arsenal...tapi sbb terlalu sayangkan bakat dia...hebat tapi x menang piala sbb bola sepak merupakan sukan berpasukan...sorang power tapi 10 lagi main2, xdpt apa2 jugak...better 4 him 2 leave gunners..we'll miss u fabregas

harap2 dia bleh beat xavi utk position tu