Khamis, 3 Jun 2010

sorry!!!! Our Captain NOT FOR SALE!!!!

Barca hari nie telah membuat bidaan rasmi yang tak menyebutkan jumlah wang untuk membeli balik BUDAK PERANTAU yang menjadi nyawa permainan Arsenal kita.
Dalam laman web rasmi Arsenal.com telah menyatakan Cescs adalah sebahagian dari perancangan masa hadapan Young Gunz, dan tidak akan membuka sebarang perbincangan mengenai transfer membabitkan Cescs.
Barca mendapat lampu hijau untuk mengajukan bidaan selepas mendapat tau yang Cescs menjumpai AW demi membincangkan perpindahan depa ke Barca.

AW beri sepatah dua kat Cescs, yang beliau tak payah risau sangat bab bidaan Barca, sebaliknya focus pada WC untuk membantu spain menjulang piala paling berprestij di dunia. selebihnya AW akan uruskan bab masa depan depa bersama young gunz.

Pihak pengurusan Arsenal telah pun menutup pintu perbincangan bagi transfer Cescs, dengan notis CESCS IS NOT FOR SALE!!! Pihak Barca pun sudah menyatakan akan menghormati keputusan Arsenal.
Pihak pengurusan pun berharap Barca akan mengkotakan janji untuk tidak lagi mengungkit pasal perpindahan Cescs yang terikat contract dengan Arsenal sampai musim panas 2015.

Bab yang lain, Arsenal memperpanjang contract Ramsey, Young Gunz asal Wales ini di minati ramai club termasuklah Man U yang menggunakan khidmat giggs untuk merayu bakat muda Wales joint Man U.

Ramsey dari pada mula lagi memang nak joint Young Gunz, mendapat bayaran balik dengan di perpanjang contract untuk jangka masa panjang.

Get Well soon bro, khidmat mu kami tagih untuk berjuang bersama Young Gunz.

Bab berita yang basa basi, Q tak post selagi tak kompem.
Adiossss Gooners.

Tiada ulasan: