Isnin, 7 Jun 2010

AW bengang kat Barca.

Permainan tarik ulur Barca dah pada kemuncaknya, yang menimbulkan perasaan marah The Prof.

AW yang dah Bengang ngan sikap club Catalan tu, mulai dari Presiden, pihak pengurusan, Pemain dan tak kurang dari penyokong, yang asik dok sibok nak Budak Perantau balik kampung.
Tu larrrr, semasa di sisi, tak lar cuba menghargai, bila dah power dan famous, baru sibok mengenangkan BUDAK PERANTAU LAR, EX-academic Barca lar, asal Catalan lar ( Jari tengah Gua buat lu Barca.... Ambik!!!! ).
Barca dikabarkan hanya akan membeli kembali Cescs dengan harga 35jt Pounds tak akan lebih dari pada budget yang dah pon di tentukan, akan tetapi bab banyak temberang yang di buat Barca sendiri, pengurus Arsenal dah pon HANGIN, " BAWA MAI 50JT POUNDS, LU BAWAK LARRR CESCS BALIK", cam tu lar kata Wenger bila Translate dalam BM ( hehehehe Q tambah perisa sikit, biar sodap nak dongar ).

Joe Cole yang Q anggap kurang power dan kerap di landa kecederaan semasa bersama " The Blues ", nampak mengadakan perbincangan pribadi ngan AW, selepas joe cole yang kureng berminat menyambung contract yang dah pon luput Tempoh kat S.Bridge.. ( macam HARR MEE ala pineng " BETOI BETOI HO LIAW jerrr pakai tarikh luput :p hue hue hue hue )
Ray Wilkins ( Ass. Don Carlo ) cuba ayat elok2 joe Cole untuk stay, selepas mendapat tau yang Cole di minati Banyak club gergasi ( Man U, Tth, Man. C dan Arsenal sendiri )
--> tak nak lepas free agak nya, nak lelong kat separoh musim nanti ke?? ingat lu sorang ke ada sekolah bro Ray???? lu pikir lar sendiri.
Remark:
Gooners??? ok ke ikat Joe Cole tu??? Q rasa kureng minat lar kat dia nie, rakan lain cam ner??

2 ulasan:

Hero Kampung berkata...

aku pun tak berapa suka kat joe cole ni,, tapi tak tau gak la mr prof ni lain mcm sikit kepala otak dia,,

Q berkata...

bukan lain c-kit brooo..
banyak ekkhhh..
janji rock .. dah lar
:p wkwkwkwkwkwkwk