Jumaat, 30 April 2010

AW naik hangin.

bercakap bab posting semalam, AW akhirnya beri sepatah dua.
depan2 pemberita, AW bagi komen bab kenyataan kontroversi Arshavin " Bermain untuk Barca adalah kemuncak kerjaya nya dan bermain bersama messi adalah impian nya,"

AW sedikit bengang, bab apa Arshavin buat kenyataan cam tu??? Semasa bersama club, perangai yang dia tunjukkan adalah jauh berbeza.
AW pon tak nak langsung menjatuhkan hukum bab kekadang ini keje reporter sukan yang suka memutar belit kan kenyataan yang di buat depan2 publik, dan ejen2 pemain pun ada peranan dalam menciptakan suasana untuk memanaskan lagi transfer yang akan berlaku pantas di penghujung musim.

AW memang tahu yang Arshavin berharap pada AW untuk mendatangkan 2 atau 3 pemain bintang untuk membantu squad muda Gunners melakar sejarah.

AW dah pon bagi tau yang dia lebih suka mengembangkan bakat2 muda dari pada menggunakan kuasa wang pounds, tapi tak tau lah mamat Russia yang sebijik nie.
AW nak perpanjang contract dia bab prestasi yang memberangsangkan, dengan berlaku nya keadaan yang sedemikian, AW nak kan penjelasan muktamad dari tuan empunya badan, depan2 para wartawan sukan.
Bila benar ada nya kenyataan yang telah Arshavin bagi tu, maka AW tak dapat menerima dan akan membuat kajian yang lebih terperinci sebelum apa2 tindakan yang akan AW ambik ke atas mamat Russia nie.

P/s :
Shavin, lu tak puas hati lu blah larrrr.
lu tak alak tak pa punya.
WE want our proud with talent not money power.

Tiada ulasan: