Sabtu, 10 April 2010

Q cuba Up Date.

Nampak Gaya Bro Hafez tengah busy urusan kerjaya depa, atau pon sibok Q tiket kedah masuk final Piala FA.
Ada ke tak penyokong Blog nie asal Nogori??
Bab sesama Gooners ngan Bro Hafez yang dah lama kenal kat blog, mulai dari Bro Afham kat blog lama dia lagi.
Jadi Q pon kena ikut " PULUN KEDAH PULUN "

Bukan Q tak nak update, bab sesetengah penyokong blog nie ada yang fanatik kat posting Bro Hafez, tu yang Q kureng active.
Tapi bro Hafez yang dah banyak bisnis sekarang nie ( tak tau lar bisnis ape sampai blog tak nak urus, agaknya bisnis cari mak we baru ). :p wakakakaka

Belum adanya game babitkan Arsenal, Q ulas sedikit:

Cescs ngan Arshavin dah pon mulai bercuti lebih dulu, bab kecederaan semasa 2 game vs Barca, yang mana leg 1 Arsenal comeback yang menakjubkan dari ketinggalan 2gol Zlatan ibramovic tapi dengan dominasi Barca memang tak dapat di imbangi oleh Arsenal sampai terkena 4-1 kat Nou Camp.
Bila saja wenger focus kat BPL jerr tahun nie, mesti dapat nyerrr, berbelah bagi ngan CL sampaikan tercicir mata berharga untuk beberapa kali untuk mendahului.

Di sebalik berita yang kurang menyenangkan Kubu Young Gunners, RVP intan payung kita dah pon bersedia masuk dalam squad untuk berkunjung ke markas derby Arsenal yakni Totteham Hotspurs, turut juga Djourou dan Gibbs.
Game Derby nie pastinya akan bermain dalam aura yang betoi2 panas, Arsenal yang tak nak tercicir sebarang mata untuk menjaga asa juara selepas kecundang di tangan barca.
Totteham pulak nak merasakan aura CL musim depan kutipan mata penuh disetiap perlawanan.

Pasal game tu nanti, selasa baru Q up date yerr.

Maruone Chamakh dari Bordeaux yang sama2 terkeluar dari saingan suku akhir CL, berkemungkinan besar akan berjersey Arsenal musim depan, mengingat Chamakh yang dah habis contract ngan Bordeaux ( tapi tak pasti lagi, kalau die nie jenis cam Ramsey, ok larrr, kalau cam si Bayor kailan tu, mungkin dia blah kat Chelsea ke atau Man. C ) kita tunggu jerr di penghunjung musim nie.

Tiada ulasan: