Jumaat, 25 Disember 2009

Arsenal pinjam Klaas-Jan Huntelaar.

Krisis Arsenal akan Striker sampaikan Arshavin kat posisi Play maker/Attacking Midfeield boleh menjadi Striker. Tapi kemenangan di Anfield membuktikan pada dunia yang AW sememangnya memiliki kelas tersendiri dengan sentuhan magic, jaringan Arshavin membolehkan 3mata penuh untuk Arsenal.
RVP striker intan payung kita, dah pon bercuti panjang lepas pembedahan pada buku lali akan mengambik masa sampai April 2010 untuk semboh ( siyal punyo Holland, nanti time WC boleh maen pulak RVP nie, mulut jahat Q, cedera balik lepas Holland masuk final -> Holland garang kat Qualiying, mungkin ke euro 2008 berulang??-> garang kat kualifikasi hancus di tangan Russia).

Berbalik pada topic kite kat atas, AW berminat untuk meminjam Huntelaar dari AC Milan untuk tempoh separuh musim hadapan, bab Huntelaar yang kurang mendapat tempat kat squad utama. ( RVP agak2 boleh maen musim 10/11 )

Milan yang terdesak dalam memulihkan performa terbaik club, mungkin saja akan bagi Huntelaar kat Arsenal untuk tempoh separuh musim ke hadapan nie, bab sentuhan AW akan memberi ketajaman tersendiri untuk mamat Holland mengambik posisi yang di tinggal mate sesama Holland dia RVP.

Profile :
Nama : Klaas-Jan Huntelaar atau The Hunter.
Lahir: 12hb ogos 1983, Drempt, Holland.
Tinggi: 186 cm.
Berat: 78 Kg.
Striker Holland / AC Milan.

P/s :
Laptop baru nie, Q boleh update kat kedai mamak dulu, peruntukan broad band tak ado, nak mintak Bro hafez Support :p wakakakakakaka.
Esok kite layan game penentuan Arsenal Vs Astonvilla di Emirates.

Tiada ulasan: