Rabu, 1 Julai 2009

Felipe Melo kekal di seri- A

Confederation Cup baru melabuhkan tirai dengan Tim Samba muncul selaku Juara edisi kali ini juga turut serta dengan squad utama Brazil Gilberto Silva eks otai Gunners yg sekarang bersama Panathinaikos.
Felipe Melo ada bertanyakan bab Arsenal kat Gilberto semasa bersama squad Brazil yg ke Afrika Selatan.
Gilberto dengan pasti mengatakan yg 6 musim dia bersama Arsenal adalah masa yg paling indah dalam karier bola sepak nya, dengan rekod juara 49 game tak terkalahkan 2004.
Gilberto menyarankan agar Melo bergabung dengan Arsenal untuk masa depan nya yg gemilang.
Akan tetapi seakan hanya bertanya kosong, Melo telah memperpanjang contract bersama Fiorentina sampai 2013 dengan perjanjian penjualan bila club yg berminat membelinya kelak nilai 20jt pounds lah jawaban nya.

Sepintas lalu squad Arsenal.

*Arsene Wenger menegaskan yg dia menolak permintaan Real Madrid, di sebabkan asas yg berbeza. Real yg telah melakukan transfer Mega musim ini dengan rekod pembelian baru, berasaskan duit untuk membentuk squad impian, yg mana tidak di sukai Arsene Wenger yg suka menggilap bakat muda dan orang2 yg tidak ternama untuk menjadi pemain terkenal.

*Arshavin mamat Russia kita nie dah boring makan nasi agak nye, pernyataan kontroversi ala melodi dia nie seakan akan dia nak try makan gigi.
Arshavin berspekulasi andai Barca meminangnya, dia akan sangat berbahagia sekali untuk bersama squad Catalan itu ( Nak kena penampar aku budak nie ).

*Adebayor mamat Togo yg penuh dengan lika liku di Arsenal, menjadi sasaran utama AC Milan yg gagal mendapatkan Edin Dzeko, dengan bidaan ter baru AC Milan 25jt Pounds mungkin menarik minat mat Togo yg ber iya iya sangat nak ke AC Milan musim lepas.

Tiada ulasan: