Khamis, 25 Jun 2009

RVP sign contract perpanjang 2thn

Sebelum bincang bab RVP nie, baik kita simak berok sial yg suka kacau tepi kain orang lain. Itu jer kalimat terakhir untuk berok sial.
Harap2 kekawan Gonners yg lain jangan habiskan karen layan mat berok yg datang menyibok nak cari nama kat Blog Bro Hafez nie ( mamat tu tau blog nie ramai peminat, termasuk dengan berok tu sekali yg minat gila kat Blog nie).

Kita tinggal berok yg kesepian di tinggal penyokong lalang2 ( Blog dia tak laku kot???!! bab kena 2 bijik ngan barca ).

RVP semakin hampir sign deal baru ngan Arsenal, dengan 7jt Pounds untuk 2 thn, RVP akan kekal dengan squad yg sedia ada. ( belom sign lagi, harap bersabar ye ).

Adebayor, Striker Arsenal yg penuh dengan kontroversi, gaji 65k pounds/pekan mengikat dia di Arsenal sampai 2012, agaknya akan dijual ke milan atau pun derbynya Inter, tidak kurang dari 25jt pounds.
AW lebih suka melepaskan mamat Togo 25thn nie ke Seri-A, bab Chelsea dengan pengurus Ancelotti berkemungkinan menawarkan sejumlah uang besar untuk Adebayor, bekas pengurus Milan itu minat dengan Adebayor masa dia masih kat milan lagi.
Man U adalah club terbaru yg di kaitkan dengan Adebayor walau pun belum ada bidaan resmi dari ke dua2 club BPL tersebut. ( laku jugak Adebayor nie ).

Wenger akan membeli penyerang Bordeaux, Marouane Chamakh, sebagai alternatif untuk mengambil posisi striker yg mungkin kosong bila Adebayor blah nanti.

kita tunggu berita gempak pasal Adebayor bila dah conform blah.

Tiada ulasan: