Selasa, 9 Jun 2009

Edin Dzeko berminat AC Milan atau pun Arsenal.

Edin Dzeko
Kelahiran Bosnia & Herzegovina, 17hb march 1986 di Sarajevo, tinggi 192cm & berat 80kg merupakan striker fizikal yg sesuai untuk bersaing di BPL.
Ejen Dzeko Irfan Redzepagic membuka peluang hanya kepada 2 club sahaja, sama ada AC Milan atau The Gunners, sememangnya 2 club yg akan tampil di CL 09/10.
Dzeko pemain terbaik bundesliga 08/09 juga top scorer ke dua di bawah Grafite yg menjaringkan 28 goal untuk mengangkat club yg sama Vfl Wolfsburg menjuarai Bundesliga 08/09.

Dzeko menepis tawaran Man C yg langsung tak terbabit dengan saingan eropa walau Pak Arab bagi pounds yg sangat menarik hati ( termasuk larr Qsheira yg minat kat Pounds :p hue hehehe), dan hanya akan bergabung dengan Arsenal bila ia hijrah ke BPL.

Dzeko menyatakan AC Milan club favourite semasa ia berumur 9 thn ( sekarang dah besar panjang mungkin dah minat kat Arsenal kot ).
Bab kenyataan di atas tadi, AC Milan yg membuat bidaan 30jt euro tidak akan menemui sebarang kesulitan berarti untuk mendatangkan Dzeko ke San Siro walau dikatakan selain Arsenal, Derby 1 stadium Inter juga berminat dengan mamat Bosnia nie.

Bagi Arsenal pulak wal hal budget ciput, hanya dengan menjual Adebayor, Gallas, Toure & Eboue lar baru ada duit beli player2 baru yg top.

P/s : Adebayor, Gallas, Toure & Eboue akan di jual adalah sebatas isu yg tengah top dalam berita membabitkan The Gunners, masa Transfer musim panas nie, Qsheira hadirkan isu2 panas yg membabitkan Arsenal sahaja, kita layan jer lar yeee sssssaaaaassssshhh.

Tiada ulasan: