Selasa, 23 Jun 2009

Cool down my mates.

Blog Bro Hafez nie memang famous, mulai dari penyokong Arsenal yg setia,
dan ada juga ORANG TAK DI JEMPUT pun masuk menyalak tak tentu arah.
banyak kemungkinan yg Qsheira rasa buat mamat tu hilang arah :p
mungkin Anak Beruk di tinggal induknya atau pon kecewa blog NATE cuma ada penyokong lalang ( kecewa bab kena 2 bijik kat Barca, semua pon lumpat club ).

kita tinggal beruk yg hilang arah tu ( BEROK tak bawak compass ).

SEKILAS BERITA BAB GUNNERS.
* RVP semakin hampir sign perpanjangan contract bersama Arsenal dalam minggu ini, hanya ada sedikit permasalahan dalam isi contract yg mungkin tidak menghalang Mamat Holland nie untuk sign.

* Thomas Vermaelen mat Belgium yg joint Arsenal dengan 10jt Pounds dikabarkan sangat tertarik dengan ArmBand Cesc, tak tau larrr nak buat cam ne, baru joint je dah buat kontroversi ( agak nya mamat nie nak masuk MELODI ), belom pun tunjuk skill dah lar merepek. Harap2 je lar ada isi masa menyarung jersey Arsenal nanti.

* AS Roma muncul club terbaru yg berminat dengan Adebayor, tapi kemungkinan besar Adebayor akan stay, kecuali perpindahan mengejut di saat2 akhir ( bab mamat nie dah beli perabot2 baru, nak jual dulu baru pindah club -> spekulasi Qsheira sendiri, jangan ambik hati sangat )

* Santa Cruz ( Black Burn ) yg di minati oleh AW telah resmi joint dengan pengurus yg membawa nya dari B. Munich ke Black Burn Mark hughes, dengan 18jt pounds contract 4thn telah mengikat Cruz untuk menjadi warga the Citizens ( Man.C ).

* Eboue dikaitkan dengan Club2 yg tertarik ngan Mamat Ivory Coast nie, AC Milan, AS Rome, Juve dan yg ter baru PSG ( France ), dengan contract berbaki 1thn & juga bergelut untuk starter + BOOOOO dari penyokong sendiri yg membuat Eboue semakin hampir meninggalkan Arsenal.

Setakat nie belom ada berita gempak, nanti Qsheira up date bila ada berita2 bab Arsenal.
Akhir kata majulah Young Gunners untuk Arsenal.

Tiada ulasan: